Rendszeres tudásanyag csak bormarketing hívőknek

Social tippek

Kommunikálj éjjel nappal!

Ha egy mondatban kellene összefoglalni a brandépítés lényegét a social médiában akkor ez lenne: Kommunikálj, kommunikálj, kommunikálj! Nézzük meg, hol hogyan érdemes.

Érdekesnek találod?

Jelentkezz be, vagy fizess Te is elő, és
Olvasd magyarország legjobb bormarketing havilapját!

Oszd meg ismerőseiddel!

A hónap további anyagai

Sajtószemle 2017. november

SajtószemleSajtószemle 2017. november

  • Első körben 30 milliárd forint támogatás a borászatoknak

  • Jön újra a Mitiszol!

  • Tehetséges borásziskolások számára hirdetett versenyt az agrártárca

  • Szakmai sikert hozott az 1. Országos Szőlész-Borász Konferencia

  • Csökkenhetnek a kis borászatok adminisztrációs terhei a jövedéki törvény változásával

  • Újabb forradalmat indít Szepsy István

  • Felértékelődnek a magyar borok három európai ország szőlőtermés-kiesése miatt

Hogyan építs úgy brandet, hogy akár a világot is meghódítsd?

EsettanulmányHogyan építs úgy brandet, hogy akár a világot is meghódítsd?

A novemberi esettanulmányunkban meg sem állunk Ausztráliáig. Megvizsgáljuk, hogy hogyan tudott a Yellow Tail borászat bő tíz év alatt egy szerény méretű pincészetből brandépítéssel egy világméretű márkává nőni.

Hogyan építs brand-et hosszútávon?

Bianco KampánytervHogyan építs brand-et hosszútávon?

A kampánytervben eddig rövid lefolyású, gyors, inkább értékesítési kampányokról írtunk. Most nézzünk meg egy átfogóbb, stratégiai szintű kampányt, amely a széles körű ismertséget jelenti majd neked, és ami még fontosabb: A fogyasztóid tudnak majd hová tegyenek téged magukban. Ez egy kicsit furcsa mondat így de megérted majd a kifejtős rész végére.

Brandépítés alapokra

Költségvetési tervBrandépítés alapokra

Nehéz konkrét költségvetési tervet készíteni a brandépítéshez, nem is lehet így átfogni. Így inkább az alap elemeket áraztuk be, ami elengedhetetlenül fontos a brand elindításához

Kedvenc kampányom: Illés Tamás, Pannonhalmi Apátsági Pincészet

Kedvenc kampányomKedvenc kampányom: Illés Tamás, Pannonhalmi Apátsági Pincészet

Novemberi számunkban a Pannonhalmi Apátsági Pincészet tavaly karácsonyi kampányát mutatja be Illés Tamás, a cég marketing és kereskedelmi vezetője. Itt rögtön ki is emelném, hogy példaértékű, ahogyan mérik, kiértékelik és a kapott eredményeket felhasználják a marketingben. Íme:

Pillangó Weboldal - PW CMS
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem